Colegiul uninominal 1 cuprinde

Colegiul uninominal 1 cuprinde :

Abram, Abramut, Balc, Biharea, Boianu Mare, Bors, Buduslau, Cetariu, Cherechiu, Chislaz, Ciuhoi, Curtuiseni, Diosig, Ineu, Marghita, Osorhei, Paleu, Rosiori, Sacadat, Sacuieni, Salacea, Salard, Santandrei, Simian, Suplacul de Barcau,  Tarcea, Tamaseu, Tauteu, Tileagd, Valea lui Mihai, Viisoara

Etichete: ,

11 răspunsuri to “Colegiul uninominal 1 cuprinde”

  1. Diana Puchianu Says:

    Sunt convinsa ca poate schimba ceva!

  2. Francisc Ioan Hathazi Says:

    Multumesc pentru incredere

  3. djaksel Says:

    Dom’ profesor, ma asteptam la multe din partea dumneavoastra, dar la asta nu… MULT SUCCES! Daca as vota, as vota cu dumneavoastra…

  4. Francisc Ioan Hathazi Says:

    Multumesc mult, am ales Colegiul 1 ca sa nu fiu acuzat ca imi fac campanie electorala printre studenti in loc sa-mi tin cursurile. Iti multumesc pentru ca ai vota cu mine

  5. Andrea Beres Says:

    Domn profesor :)) :)) tare poza !!!!! promisiunile sper sa nu fie desarte, dar avand in vedere ca d-voastra le faceti, nu cred ca vor fi. Va sustin 🙂

  6. Francisc Ioan Hathazi Says:

    Promisiunile nu sunt desarte, sunt un om de cuvant, ceea ce am promis sa fac este posibil trebuie bunavointa si putina minte, eu cred ca le am pe amandoua. Cum am spus si in mesajul meu electoral nu amagesc pe nimeni, nu am nici o intentie de a face asa ceva.

  7. zolly Says:

    Bravo Puiule ! Iti tinem pumnii !

  8. Aveţi grijă pe cine votaţi | Marieta Says:

    […] din imagine, lector universitar doctor inginer la Universitatea din Oradea, era în 2008 candidatul PRM pentru Senatul României. Probabil încă una din încercările lui Corneliu Vadim Tudor de a […]

  9. egyenes ember Says:

    RPM színeiben egy magyar? Nyilván akkor is hazudik, amikor kérdez.

  10. Dogolj Meg Says:

    Az anyad baszd teherbe te kocsog buzi!!! Remelem a fajtarsaid akasztanak majd fel!

  11. egyenes ember Says:

    Nem mindegy neked, hogy ki akaszt fel téged? Óh, te szegény, csekély értelmű kismalac.

Lasă un răspuns

